رفع بلاک اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش بیرون شدن از بلاک در اینستاگرام
۱۱,۱۳۹۷ دی 353134 413 نظرات
اگر نمی توانید عملیات لایک فالو آنفالو یا کامنت را انجام دهید به معنای بلاک شدن (بن شدن) اکانت شما است. دقت کنید که بلاک شدن اینستاگرام با منزه شدن اکانت اینستاگرام تفاوت دارد و شما تنها عملیات های بیان شده را نمی توانید انجام دهید.

برای آموزش بازگردانی پیج پاک شده اینستاگرام به این لینک مراجعه کنید:

آموزش برگرداندن اکانت اینستاگرام منزه شده

 

در این نوشتار دلیل های بلاک شدن و مسیر های خلاصی از آن را خواهیم گفت.

بلاک شدن همان بن شدن یا شادو بن یا شدوبن است.

چرا اینستاگرام پیج ما را بلاک می کند؟
اینستاگرام در بسیاری برای اطلاعات بیشتر در زمینه رفع بلاک اینستاگرام اینجا را کلیک کنید موارد سخت‌گیری‌ دارد و در صورتی که از قوانین آن سرپیچی کنید، دسترسی شما را برای کامنت گذاشتن، لایک کردن یا فالو کردن افراد اندک می‌کند. یعنی پیج شما را بن می‌کند.

توجه داشته باشید که سیستم بلاک Instagram به طور خودکار افراد خاطی را تشخیص می‌دهد و پس گاهی پیش می‌آید که حتی برآیند اینکه یک اشتباه حقیر و غیر عمدی، اکانت شما مسدود شود. گاهی اوقات هیچ نشانه ای برای اینکه بدانید چرا در اینستاگرام مسدود شده‌اید هستی ندارد و احتمالاً اینستاگرام حتی اخطار یا پیغامی در مورد مسدود شدن به شما ندهد و علت آن را هم به شما نمی گوید.

اما با خواستن این مطلب شیوه بیرون شدن از بلاک اینستاگرام را خواهید آموخت.

بررسی انگیزه ها گوناگون بلاک شدن در اینستاگرام
ابتدا بگذارید به بررسی دلایلی بپردازیم که ممکن است اینستاگرام شما را مسدود کرده باشد. با خواستن این دلایل، شما به راحتی می‌توانید از مسدود شدن اکانت خویش در اینستاگرام پیش گیری کنید و خیالتان راحت باشد که هیچوقت به مشکلی در این مقوله بر نمی‌خورید. اگر در حال حاضر، اکانت Instagram شما مسدود شده است، کوشش کنید دلیل آن را از فهرست پایین پیدا کنید و سپس برای رفع بلاک خود، به تقسیم بعدی نوشتار بروید.

 

۱- در اینستاگرام خویش پست داشته باشید و مرتب پست ارسال کنید
ممکن است که شما اخیرا اکانت خود را ایجاد کرده باشید و الان امکان لایک و کامنت قراردادن یا نداشته باشید. علت این جستار آن است که اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات در عقیده گرفته، چون هیچ پستی در صفحه خود منتشر نکرده‌اید. پس همیشه هنگام اندکی سخن را باز کنید حساب، مطمئن باشید که چندین عکس مختلف در پروفایل خویش پیمان داده‌اید. چه بسا 20 پست گوناگون برای آغاز بخردانه باشید. البته، این پست ها را در یک روز پیمان ندهید و به مرور پست کنید.

همچنین به چهره یومیه یا سرانجام هفتگی اقدام به ارسال پست جدید کنید لغایت اینستاگرام پیج اینستاگرام شما را پرکار تشخیص دهد.

۲- اطلاعات حساب خویش را تکمیل کنید
آیا پروفایل اینستاگرام خویش را کامل نکرده‌اید؟ مثلاً پروفایل شما عکس پروفایل ندارد؟ بعد به شکیبیدن زیاد، اینستاگرام به انگیزه ناقص بودن حساب، شما را به عنوان یک ربات (یعنی یک کاربر غیر واقعی) معرفی کرده است و تصمیم گرفته اکانت شما را مسدود کند. بعد بهتر است برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام، هر چه زودتر اطلاعات پروفایل خویش را کامل کنید.

این اطلاعات شامل: عکس پروفایل، نام پروفایل، بیو، ایمیل و شماره موبایل در بخش edit profile آینستاگرام شما است.

۳- از گذاشتن پست های بی رویه پرهیز کنید
آیا به صورت پشت راز هم پست می گذارید؟ پس چه بسا علت بلاک شدن شما همین باشد. اینستاگرام اکانت هایی که پست‌های بیش از اندازه می‌گذارند را به عنوان اسپمر (حسابی که اسپم می‌کند) می‌شناسد و ممکن است آنها را مسدود کند. منظرو ما از پست اینستاگرام بیش از حد، بیش از 10 پست در یک ساعت است. به طور منظم پست های مختلف ارسال کنید و عکس های خود را در Instagram بگذارید. اما از زیاده‌روی کردن امتناع کنید.

4- به قوانین اینستاگرام دقت کنید
نادیده اخذ قوانین اینستاگرام احد دیگر از انگیزه ها بلاک شدن شماست. فلذا حتما قوانین اینستاگرام نظیر قوانین کپی رایت و محتوای مخالف قوانین را در سایت اینستاگرام مطالعه کنید.

 

حالا من برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام چکار کنم؟
وقتی که اینستاگرام شما بلاک می شود معمولا ۳ ساعت، تا ۴ هفته طول می کشد الی مجددا حساب کاربری شما پرکار شود. ولی چه کاری می نا سپریدن داد الی این فرآیند تندتر اتمام شود؟ برای این قصد می‌توانید درخواستی به اینستاگرام بفرستید لغایت حساب شما را مجددا بررسی کند. چگونه؟ در ادامه، چند طریق مختلف برای ارتباط با Instagram را به شما تعلیم می‌دهیم.

۱- ثبت درخواست رفع بلاک هنگام نگریستن پیغام ACTION BLOCKED
همانطور که گفتیم، زمانی که شما پیغام Action Blocked را گرفتن می‌کند، به این معنی است که حساب شما بلاک شده است. زمانی که این پیغام را دریافت کردید، گزینه Tell Us را خپگی دهید تا بتوانید به اینستاگرام در مورد اشتباه قبل آمده بنویسید.

۲- ثبت درخواست رفع بلاک از راه تقسیم تنظیمات
داخل برنامه اینستاگرام به صفحه پروفایل پیج اینستاگرام‌تان بروید و وارد گزینه تنظیمات یا Options شوید (یعنی همان آیکن چرخ دنده یا سه خط در گوشه سمت راست – بالای صفحه). حالا در صفحه تنظیمات Setting پایین بروید و گزینه Report a Problem را پیدا و برگزیدن کنید. در اینجا شما می‌توانید مسائل گوناگون را به Instagram گزارش دهید. از بین گزینه‌ها، باره Something isn’t Working را انتخاب کنید. اکنون که فرم را با درخواستی برای رفع بلاک پر کرده و دکمه ارسال را خپگی دهید. یک نمونه از متنی که می‌توانید برای اینستاگرام بفرستید در زیر آمده است:

?Hi, my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a real person. Would you please recheck my suspension

۳- پر کردن فرم وب‌سایت اینستاگرام برای رفع مسدودی
راه حل بعدی که برای شما وجود دارد، این است که به سایت اصلی اینستاگرام مراجعه کنید و فرم گزارش حساب هک شده را تکمیل کنید. در این حالت، شما به Instagram گزارش می‌دهید که حساب شما هک شده است و الان بدست شخص دیگری استفاده می‌شود. بنابراین اینستاگرام بعد از اطمینان از اینکه شما صاحب راستین حساب هستید، صفحه شما را از بلاک بیرون می‌کند. برای ورود به این فرم، اینجا کلیک کنید.

 

روش های دیگر برای از بین بردن بلاک اینستاگرام
1.بیوگرافی یا bio اینستاگرام خویش را ویرایش کنید.

2.اینستاگرام را از روی سیستم عامل گوشی منزه کنید و دوباره نصب کنید. پروا داشته باشید که قبل از منزه کردن برنامه اینستاگرام، از اطلاعات خودتان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

3.برای رفع بلاک اینستاگرام پسورد پیج خویش را عوض کنید و مجددا وارد اینستاگرام خویش شوید.

4. برای حدود 48 ساعت تکاپو های فالو و آنفالو و لایک اقلیت را انجام دهید یا به طور کامل انجام ندهید الی گمان کردن رفع بلاک پیج شما اغلب شود.

5. البته مطمئن‌ترین مسیر برای رفع بلاک اینستاگرام: کمی صبر داشته باشید و چشم براه بمانید تا اینستاگرام بعد از مدتی، خودش مسدودی شما را از بین ببرد.

در پست های بعدی شادوبن یا شدوبن اینستاگرام (بلاک اینستاگرام) را کامل شرح خواهیم داد.

 

در پایان چنانچه سوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات برای ما بنویسید تا استجابت شما در نخستین فرصت ارسال شود.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: